Monday, December 31, 2012

Pengalaman Hari Pertama Praktikal Diploma Level

Gua nak cerita ni. Pagi tadi gua on the way ke tempat praktikal gua. Sedikit kecelakaan berlaku pada dirigua. Ah persetankan, sebab gua masih di sini. Bermakna gua selamat.

Gua nak cepat ni, Gua punya persekitaran kerja memang nampak sempoi habis. Okay la untuk first day. Untuk 3 bulan 29 hari lagi entah la apa akan jadi mana lah gua nak tau. Wallahhualam.

Apa yang sempoi habis? Ok, First, company yang gua buat praktikal tu hanya seorang shaja staff wanita. dan selebihnya semua bertunjang. Brader brader kat situ punya cara memang buat gua punya first impression rasa cool, rileks, chill je. Cuma gua sikit risau dengan driver forklift je. laju benor diaorang memandu. Kalau langgor, memang berselerak.

Ok dah, lagi satu, brader brader tu kalau setakat nak cuit sambil picit picit tetek pun boleh je. Takde masalah. Tapi time rehatlah, time kerja mau cari mampos?

kahkahkah. Ok itu saja. Aku nak mandi solat.

Semoga hari hari mendatang lebih baik baik baik dari semalam. Inn shaa Allah.

2 comments: