Monday, November 26, 2012

Bergaduh Dengan Final Exam

Aku nak cerita satu hal ni. Pada minggu lepas lagi aku dah mula exam sebenarnya. Exam yang mana merupakan exam terakhir aku kat sini. Iaitu exam di semester lima. Final exam yang berlansung sememangnya membuatkan nafsu mengajak ku pulang ke rumah semakin kuat. Ni lagi seminggu nak habis exam. Tinggal lagi tiga paper. Aku bertahan dengan steadynya seumpana masked rider bertarung dengan musuhnya. Apa yang aku buat dikala malam menjelma ada biasa. Iaitu study sikit sikit dan banyak banyak. Banyak banyak tu sebab esoknya dah nak masuk hall. Cilaka. Boleh buat rilex lagi. Kalau nak tengok betapa rileknya aku. Ha tengoklah sekarang. Masih sempat update blog. Celak mata kejap lagi terus ke dewan. Pergh rak ke gila namanya. Oleh itu. Apa kata aku nak study sikit ja lagi. Then boleh tidur dengan tenang dan senangnya. Harap harap begitulah. Dah akhir sekali. Aku nak mohon ampun dengan Tuhan sebab atas salah silap aku yang terdahulu dan yang sekarang. Aku banyak salah. Banyak dosa. Semoga Tuhan ampuni dosa dosaku. Aminn. Aku nak study kejap lah. Nak usaha banyak sikit. Ciao.

Ps. Alhamdulillah for everything I got till now. Thank you Allah.

2 comments:

  1. mungkin exam masuk pasal fesbuk kot

    ReplyDelete
  2. Alaa tu masa study week pubya gambaq. Aku suka merapu ni. Hang jangan kata pa na

    ReplyDelete